خواص سنگ لابرادوریت Labradorite stone

تأثیر بر بدن

سنگ لابرادور عمل مرکز درمانی در بدن را افزایش می دهد و سیستم ایمنی را فعال می کند . این سنگ برای تغییر شکل ستون مهره ها بسیار موثر است و آن را دوباره به حالت تعادل می رساند . فشار خون را زیاد می کند و برای رماتیسم سودمند است . این سنگ بسیار نیرومند است و فعالیت چاکراهای دست را افزایش می دهد .

 خواص سنگ لابرادوریت Labradorite stone

اثر بر روح وروان

لابرادور قدرت بیان را زیاد می کند و نوسانات خلق و خوی را از بین می برد . معذالک، خاطراطی را که ارتعاشات قوی بر جای گذاشته اند را ظاهر می کند . و کمک بزرگی در بیاد آوردن کودکی مان در اولین مکانی که دستخوش بدترین رفتار شدهایم می کند .

نشان طالع بینی

این سنگ برای نشانه های جدی و ماهی در نظر گرفته شده است .

طبقه چاکرا: سنگ لابرادور در تشدید نیروی شفا بخشی چاکرای دست بسیار موثر است .

خصوصیات: کسانی که برای معالجه بیماران از دستهایشان کمک می گیرند ، لازم است هر روز به مدت ۱۰ دقیقه این سنگ را بر روی چاکرای دستان خود قرار دهند .

فروش و نگهداری: سنگ لابرادور یکی از سنگهای گرانقیمت در بازار دادو ستد است و عرضه آن محدود است . برای تخلیه این سنگ اید دو بار در ماه درآب جاری شسته شود و در نور خورشید قرار گیرد.

 

خواص درمانی جسمی:  لابرادوریت برای تسکین دردهای استخوانی و دردهای ناحیه ستون فقرات بسیار مورد استفاده بوده است همچنین برای درمان دردهای مفصلی استفاده می شده است. همچنین این سنگ در تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید است.

ارتباط با چاکراها: این سنگ با تمام چاکراها در ارتباط است و انرژی این چاکراها را متعادل می کند. تطیهر و پاکسازی بلور: برای تطهیر و پاکسازی این بلور بهتر است هر چند وقت یکبار با دستمال کتانی مرطوب آن را تمیز نمود و برای شارژ مجرد باید 24 ساعت آن را در مقابل نور خورشید قرار داد

این سنگ از فلدسپات رنگین خاکستری و آبی تشکیل می شود و در سطح آن تا حدی قوس و قزحی است . اصلی ترین کشورهای کشف این سنگ در کانادا، فنلاند، ماداگاسکار ، مکزیک ، اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده آمریکا است .