خواص درمانی کوارتز :
کوارتز ، مفید برای سیستم ایمنی بدن می باشد و از ما در برابر اشعه های مضر حمایت می کند بنابراین قرار دادن آن در کنار تلویزیون و کامپیوتر مفید است.
همچنین کواترز در درمان اختلالات تنفسی، آسم و گلودرد مفید است.
کوارتز ، مناسب برای قلب و کاهش فشار خون و تنظیم گردش خون وباز شدن و گرفتگی رگ ها و سرطان خون می باشد.
همچنین از سنگ کوارتز قرن ها برای درمان مشکلات نازایی و تقویت قوه باروری استفاده می کرده اند.
به همراه داشتن سنگ کوارتز برای افرادی که دارای روحیه خشک و بی احساسی هستند توصیه می شود چرا که سبب افزودن روحیه بخشش و محبت و عشق ورزی به فرد می شود.

سنگ کوارتز

کوارتز معروف به سنگ شفابخش است و امروزه به طور وسیعی از آن در درمان بیماری ها استفاده می شود.
سنگ کواترز سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
در گذشته برای درمان تب قطعه ای از این سنگ را روی زبان قرار می دادند.

توصیه شده قطعه ای از سنگ کوارتز شیری را در محل کار و خانه قرار دهید، زیرا علاوه بر دفع نیروهای منفی از محیط، سبب تعادل روح و تحرّک و پرانرژی شدن بدن می شود.


خواص وفواید:(کوارتز دودی)

کوارتز دودی سبب تقویت ماهیچه ها،عضلات بدن ،رفع انقباض وگرفتگی آنها میشود وبه رباط ها وزانوها نیرو میدهد،همچنین سنگی درد زداست که دردهای کمر وعضلات راتسکین میدهد.

همراه داشتن کوارتز دودی برای کسانی که اندامی ضعیف دارند مناسب است چراکه باانرژی مثبت فراوانی که انتقال میدهدسبب تقویت قوای بدن آنهامیشود.استفاده ازاین سنگ رابرای کسانی سفارش می کنند که دچار منفی بافی وافسردگی گردیده اند وناامیدند.

همراه داشتن کوارتز دودی درطول روز برای افزایش اراده وقدرت تصمیم گیری مناسب است وسپ محافظی در برابرنیروهای منفی وتشعشات میباشد.

خواص وفواید:(کوارتز آبی)

کوارتز آبی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن بویژه دربرابر اشعه های مضر میگرددلذاقرار دادن آن درکنار تلویزیون ، کامپیوترو... مناسب است.

این سنگ برچاکرای گلو بسیار تاثیرگذاربوده وحنجره وریه ها را تقویت می کند.استفاده ازآن برای دفع افسردگی دلتنگی بویژه برای کسانی که درغربت به سر میبرند مفیداست.

خواص وفواید:(کوارتزصورتی)

کوارتز صورتی با انرزی فراوانی که از خود می پراکند برای تقویت قلب،پایین آوردن فشار خون وتنظیم دستگاه گردش خون وباز شدن گرفتگی رگها ودرمان بیماریهای قلبی وسرطان خون مفید است.

همچنین ازاین سنگ قرنها برای درمان مشکلات نازایی وتقویت قوه باروری هریگ از جنسیتها استفاده می کردند.اگراز بیخوابی وآشفتگی روحی درهنگام استراحت خود رنج می برید برروی زمین دراز کشیده واین سنگ را دردست بگیرید وبراحتی استراحت کنید.

همراه داشتن این سنگ افسردگی ودل نگرانیهای درونی راازبین می برد وفشارهای روحی وارد شده رادرمان می کند.همراه داشتن آن رابرای کسانی سفارش می کنند که روحیه خشک وسرد وبی احساسی دارندچرا که روحیه بخشش،محبت،دوست داشتن وعشق ورزی رادر آنها می افزاید.

خواص وفواید:(کوارتز شیری یاشفاف)

امروزه بطوروسیعی ازکوارتز شیری برای درمان استفاده می کنندلذا به آن کوارتز شفابخش می گویند.

کوارتز شیری درهرجای بدن که قرار گیرد انرژی آن قسمت رافوق العاده افزایش می دهدلذا برای رفع خستگی و ترمیم وبازیابی قوا مناسب است.

کوارتز شیری سیستم عصبی بدن راتقویت می کند وغدد وهورمونها را فعال وتنظیم می نماید.رومیان نیز در گذشته برای کاهش تب،درد و ورم از آن استفاده میکردندبطوریکه هنگام تب قطعه ای کوارتز را روی زبان بیمار می گذاشتند.